torsdag 6 december 2012

10 000 besökare - tävling!

Insåg idag att jag haft över 10 000 besökare och det måste ju firas med en tävling!

Vad ska du göra då för att ha chansen att vinna.

1. Jo jag vill att du kikar runt i min blogg och hittar nåt som du inspireras av. Du skapar sen en LO, kort, alter eller mixed media.

2.  Du bloggar sen ditt alster i din blogg och lägger en direktlänk till den under kommentarer i det här inlägget. Tala också om vilket alster du inspirerats av. Har du ingen blogg får du gärna skicka ett mail till am_cecilia@yahoo.se. Du har tom den 15 jan 2013 kl 23.59 på dig. Förlänger datumet eftersom jag bara fått ett bidrag, kom igen nu tjejer!

3. Gör gärna reklam och sprid info om att det pågår en tävling hos mig.

4. Bli gärna följare antingen här på min blogg eller via Bloglovin eller liknande.

5. Jag och min familj kommer att rösta fram vinnaren.

Hoppas du vill vara med!

Här är en bild på vad du kan vinna.



I just realised that I have had over 10 000 visitors on my blog and I am celebrating thtat with a compition. To be able to have a chance of winning you have to.

1. Look around in my blog and find something that inspires you. Make a card, LO, mixed media or alter something.

2. Blog about it on your blog and also tell me what it was that inspired you. If you do not have a blog send a photo of it to my e-mail: am_cecilia@yahoo.se. The compition runs out Jan 15 th,  2013.

3. Feel free to tell people about my compition on your blog.

4. Become a follower if you want either here on the blog or through Bloglovin or something else.

5. My family and I will choose a winner.

I hope you want to participate and join me in the celebrations!

The photo above is the prize you can win.

1 kommentar:

Annelie sa...

Grattis till alla besökare!
Nu finns mitt bidrag här: http://annelieskort.blogspot.se/2012/12/ett-ljuskort-till-cissis-tavling.html
Jag har inspirerats av ditt fina kort här: http://cissidilnotsmith.blogspot.se/2012/07/wild-orchid-challenge-54.html

GOD JUL